Saturday, May 30, 2009

yuna @ bale13






bersama2 dengan cik niena nenong menikmati lagu2 dari norah jones malaysia = YUNA ..
yeaaayyy... giler bes!!




Tuesday, May 26, 2009

pekan cha'ah










tak tahu kat mana?
= sila google.. muahaha

Monday, May 25, 2009

acara malam tanpa tuan pengetua..

gosip2 yang best..
dengan kawan2 yang best ..
dan makan2 yang best jugak..









murid2..
cakap terima kaseh sama cekgu amer.. kekeke

Friday, May 22, 2009

dinner @ Pha Pha Garden, Taman Melawati












*click to enlarge*

intro










intro dulu... yang santek2 upload later ok..

Thursday, May 21, 2009

kekuda Pak Meon








ada sesape nak naik??
sila ON MEON

Tuesday, May 19, 2009

damia yang comel



rasa nak geget jek budak nih..

Monday, May 18, 2009

adakah saya suka memancing?

sabtu lepas sangat rajin pergi menjuinkan diri ke sini :


pertandingan memancing ye kawan2.. sila jgn banting PC anda..
percayalah..haha




yang penting umpan kene ada..



letak umpan siap2..


baru bole baling..
orang pancing panggil baling ke??
ahhh... lantak lar..



dah semua pon baling..
ikan dalam tasik pon pakat2 lar dengki menyangkutkan segala tali pancing yg ada..
ikut ati aku nak gunting jek..
**sila perhatikan abang baju cokelet dan abg topi biru**



memancing pon ade risikonya...
haaa... kan dah sangkut mata kail kat mata...
errr.. ngeri sey..
**sila perhatikan lagi abg topi biru dan si mangsa abg baju cokelet**
**abg topi biru : oo tadi aku punya tali pancing sangkut ko cekak pinggang... ni mata kail ko sangkut baik aku layan pancing..huhu**



nampak gayanya port tak berapa nak bes..
so kiteorang pon ronda2 port lain..



ahakssss..



ni ikan patin kan??






akhirnya nampak jugak orang dapat pancing ikan depan mata..
takde larr asyik2 sangkut jek...



otw balik umah singgah cuci incik bujal nampak orang main paintball..
geng..bile kita nak main???


jawapan kepada persoalan di atas : tidak sama sekali .. sekian noktah!