Monday, July 26, 2010

tauhu bakar




pasar malam sabtu cha'ah je bole jumpa nih..
bole pilih nak sotong ke, ketam ke atau telur puyuh..
fuhhhhhh!!!
the best in town!

Monday, July 19, 2010

ayam ungkep

ayam masak ungkep
menjilat jari!!
ayam + bwg merah + bwng putih + halia + serai byk sket + kunyit idup + cili + air asam jawa
tumis semua pastu ungkep lar smpi masak..
pssttt catz sama tak resepi kite?
ke ungkep orang batu pahat lain dari org chaah?

Saturday, July 17, 2010

orang bagi kite amek :)

disebabkan mama rempit yg bagi kan
kot2 lar bile cik kiah buat ni leh lar dapat tote beg yang cun2 tu..
ahaksss..
TQ eh mama :)
betul ke ni??
pes time dapat award ni..
nebes ai..
hahahaaaaa..
ps : dah bertemu sama tauhu bakar the best @ chaah!! fuyooo weweeettt..

Saturday, July 10, 2010

semudah A B C





ikut je arahan kat plastik tu..
kompom sedap dan gebu :)

Sunday, July 4, 2010

di satu pagi ahad







ni lah laluan CK gie keje..
pagi2 lalu sejukkkkkk.. cam kat cameron yuuuu..
ngan kabus, kelapa sawit kiri kanan..
jem?? owh apakah itew??
huhuuu.. :)

Friday, July 2, 2010

experimen yang gagal menambat hati juri



experimen puding roti..
ikut tekak tuan punya blog adalah sedap..
tapi ikut tekak mak oyah .. mak tuan punya blog adalah ter-manis sket..
ok jek ai rase.. :)





being single is better than being with the wrong man
if only because then you're free to meet the right man
~ from do you come here often by alex potter