Thursday, December 30, 2010

tahniah malaysia!

semua citer pasal bola
paling best ..... jumaat cuti yesssss :)
dan kita rasa khairul fahmi che mat HERO malam semalam
tahniahlah untuk semua player!!


esok cuti nak jumpa pakwe :D


nota kaki peah pinky : sudah dapat jual itew yassin dan paling best dapat berzanji dengan harga lagi murah dari pustaka mukmin :)

nota untuk gambar : teh tarik kedai lain dan kueh talam pak mail kg. gudang garam, segamat owh yeah



Tuesday, December 28, 2010

biru is blue

ni cerita 21.11.2010
dah lambat? tak kisah janji masuk blog :))

nak tanya skang ni ngah 'in' kaler biru ke?
ramai pengantin pilih kaler ni tuk nikah outfit
tapi sweet lar ;)

ni daq am, ex-housemate saya dulu
$20 yang dah tak jumpe lagi dah sekarang..


biru, biru dan biru


gitar karen ni nak suruh laki dodoi kan lagu sebelum tido eh am?
sweet kan? tengah berfikir2 harus tak aku tukar tema ni.. ermmmm

Wednesday, December 22, 2010

ym





lama tak YM ngan pak inchik :(


Sunday, December 19, 2010

cerita tema dan mak andam :)

tema sanding saya adalah biru
walaupun bukan pebret kaler saya
demi chenta hati, ai rela :P
*muntah!*

brown and baby blue


yellow and blue
* suka !*



purple and blue


navy blue




yang manakah? ikut hati memang malas nak ada warna tema
leceh ok nak pilih barang
nak kene pandang satu kaler je semua
bile ada barang yang nak dibeli tu warna lain lagi cantek
dahhhh makan ati...

sebagai langkah2 keselamatan sebelum saya meroyan sebab stress nak cari semua barang kaler biru so nanti segala macam biru adalah diterima
turqoise, baby blue, dark blue, navy blue, tiffany blue
apa lagi?
hahahahaaa senang bukan?








*copy dari Qaseh Bridal FB*


beberapa hari lepas dah jumpa mak andam pilihan mak oyah
tak kisah janji nampak cantik :))
ngah pilih2 baju terberkenan plak ngan kaler hijau
adessss
camne?
harus ke tukar kaler tema ni?
susah betul orang tak berpendirian tetap ni kan
ahaksss..


tapi tu tak finalise lagi yer
so korang nanti redha jer lar tengok saya sanding kaler campur2
hahaaaaaaaa

masa ngah sedap2 bergosip si mak andam ngan mak pengantin tetiba plak mak andam ni bole plak bukak cerita pernah satu pengantin tu dia mekap tak menjadi..bedak tak nak lekat kat muka, lipstic calit banyak kali pun warna tak naik. so mak andam cakap pengantin nanti baca2 lar ayat pendinding diri sebab kita tak tau kalau ade orang nak dengki kan. bende2 macam ni semua kita tak perasan.. seram plak ai dengar.. camtu punya orang pun ade ek ?

nota kaki ex-B2B : ada petua ke?


Sunday, December 12, 2010

haiyak!

gula : rm 2.10 sekilo
kelapa sebijik : rm1.80 (belum parut)
minyak : rm 30.00 tak sampai half tank (wira)
amarah nih!
kita minum dulu...kasik sejuk!

nota kaki b2b yang lain : belanja dengan bijak... banyak barang naik harga ni haihhhhh...

Thursday, December 9, 2010

kenduri kahwin

alhamdulillah, selamat dah majlis cicik terchenta
semoga bahagia sampai ke akhir hayat :)



nikah : 27.11.2010


majlis pihak perempuan : 28.11.2010


majlis pihak lelaki : 05.12.2010

nota kaki tukang petik gambar : penat ni, badan lenguh2, batuk, selsema ni nak demam plak.. tempat bermanja dah balik kontan.. :))