Tuesday, November 29, 2011

tutti frutti




dpt jugak!! Senyum sampai telinga :)

Thursday, November 17, 2011

contoh gubahan hantaran

lagi contoh gubahan hantaran untuk bakal pengantin



















Wednesday, November 16, 2011

contoh gubahan sirih junjung




antara contoh gubahan sirih junjung 
gambar dapat masa membeli belah kat kedai barang2 kahwen di ayer hitam
tokey tu bagi softcopy gambar ni tuk rujukan katenye
sharing is caring kansss 


Tuesday, November 15, 2011

nasi kukus Restoren Suria Perdana, Kuantan


 satu untuk awak, satu untuk saya :)


nasi kukus Restoren Suria Perdana, Indera Mahkota, Kuantan.
jalan dr bandar kuantan - kolej shahputra 
restoren di sebelah kiri.

sedap..kuah die kick! ayam aritu masin sket, tukang masak lupa kot *bersangka baek*

Monday, November 14, 2011

cendol yong peng




cendol terbaek! 
bersebelahan bangunan MARA dari chaah sebelah kiri, belakang gerai cina jual buah.







berkerut2 muka :)


Friday, November 11, 2011

ubat tahan ngantuk


bekalan perjalanan ke pejabat..
jgn nak buat spekulasi eh..ni 'ubat' tahan ngantuks ok :p
almaklumlah opis jauh, kabus tebal, lori banyak tu semua mmg sebab kukuh buat aku kuyu mata haihh.

Friday, November 4, 2011

kad nikah pintar, negeri johor






dengan bayaran rm50.00, tunggu sehingga dapat surat pengambilan lebih kurang 2 ke 3 bulan pastu dah boleh simpan sijil nikah korang baik2 dalam peti besi.... weheeeeeeeeeeee :)








nota kaki : bukan sepatutnya kiah ke di situ?


Thursday, November 3, 2011

roti jala!




segamat musim ujan skang ni...

layan FB bersama roti jala adalah sgt heaven!

dpt kopi O kaw mesti lagi lagi best ho ho :D


ps : ko ingat ofis ni pak inchik punya eh kiah???





Wednesday, November 2, 2011

alahai







kemaruk!