Wednesday, August 29, 2012

anak ayah


budak busyuk!

rindu lar kat ayah!


Monday, August 27, 2012

ngempeng


dua dua pun nak ngempeng ngan ibu!
huh!

Saturday, August 25, 2012

raya


selamat hari raya semua!
kita dapat banyakkkkkkkk duet raya.. yeayyyyyyyy!!


chup!
kita dah cukup sebulan raya pertama aritu
double yeayyyyyyyyy!!


Tuesday, August 14, 2012

ayah aisyah



we love u AYAH !!

Monday, August 13, 2012

dragon baby



hadiah pertama yang Aisyah dapat..
tak silap awal tahun aritu kan uncle PG?
mekaseh uncle :)
Aisyah tak pandai main lagi tp dah pandai fotogediks dulu hehee..

Saturday, August 11, 2012

mabuk susu



susu pertama untuk aisyah..
terpaksa perah sebab aisyah kene tahan bawah lampu biru time tu




saya 'mabuk susu' :D

alhamdulillah Aisyah minum susu ibu je skang ni..

p.s.: suka betul tengok Aisyah 'lalok' pas nenen dengan mata kuyu..senyum sorang2 hahahhaa :))


Thursday, August 9, 2012

kuning



cara2 menjemur 'budak kuning' :D

aku takde lah nak jemur sangat si aisyah ni ..disebabkan kuning die tinggi lepas keluar hospital haritu pastu mak oyah dan kroni paksa suruh jemur lar, minum air anggur hijau lar..tawakal je lar kans..

sebab yang aku tau dan misi KK ajar cuma kene selalu DF baby sejam sekali nanti baby akan verak kerap so kuning pun akan hilang cepat. tak sanggup tengok aisyah kene cucuk hari2 :'(
alhamdulillah so far takde ape..

aisyah kental macam ibu kans :)

Wednesday, August 1, 2012

alhamdulillah



bercukur, bertahnik dan menamakan baby pada hari ke 7 mengikut sunah dah pun selesai.
tinggal nak sunat dan buat aqiqah aisyah je.. insyaAllah.


p.s. : 1 entry ni aku buat dr pg smpi ke ptg.. kejap taip kejap tgk aisyah. kejap taip kejap aisyah merengek nak nenen. taip sket, aisyah dh berak plak...fuhhhh mencabar betul lar

p.s.2.: rambut aisyah mmg lebat+kerinting+halus.. ayah ngn yaei die puas mengerjakan smpai lentok2 member..tu pun tak licin sgt. ok lar tu.