Wednesday, January 27, 2010

popia basah

esok kat pasar malam sek 7, BBB
pakcik kacang kasik lebey yer...


terbaeeeeekkkkk!!!!!!

12 comments:

mata coklatbiru said...

uuuuuiiiiiii...
sdapnye gmbr popia ni....
saje nk buat i lapar ke mak cik rokiah???
mintak satu...
heheh

*Miss Geli^ said...

ai het yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

fak yu!! uwaaaaaaaaaa...



hahahhahaha

makcik rokiah said...

MCB : 5 biji rm2 yer... hahaha

kak geli : eh ko dalam pantang lg kan?

mata coklatbiru said...

mahal nye.. x leh discount ke? hehe

mata coklatbiru said...

mahal nye.. x leh discount ke? hehe

shah said...

Sek 7 tu belah mana ekk...ayoo.zaman2 kita dulu panggil fasa jer...tapi takleh lawan fasa 1 punya pasar malam...aduh...teringinnya popia...sapa nak ikut uptown Damansara makan popia ni...jom...

basburokklang-banting said...

eh..fofia ni mmg sdp..lame x makan..
lagi satu kuew tiaw kerang bwh pokok kt sek 4 tmbhn tu pon mengancam..erghhh..meleleh aku beb!!

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

mabeles....

lagi mabeles kalau makan dengan cik yanie gebu

hehehhe

makcik rokiah said...

MCB: mana leh... abes diskaun dah tu..

abg shah : sek 7 bdr baru bangi.. popia ni sedap... had soreng pun sedap!

makcik bas : kan makcik? ko lar ajar ni... hahaha.. tetiba nk terkenang time ngan mek su dulu kan... hahahhahaha

CYG : meh lar dtg petang ni... kami belanje awak 2 ketol.. huhu

ezam said...

pehhhhhhhhhhhhhh meleleh beb....

Kasut Pink said...

pehtu jgn beli popia kat psr mlm sek 9 stp rabu, x besh langsung... hahaha

NenekPenne said...

popia kat uptown damansara lagi best... kamu bleum try lagi... meh jom kita bawak dia shah....

akak nak ikut shah pi uptown damansara... meh amik akak meh...