Sunday, February 21, 2010

it's finger lickin' good




lapaq!


happy :)
** ko tengok lar rambut adeq 3 aku tu nek... bajet nak jadik korean celup lagik... huh!


ok. sorang je yang try baju .. yang lain tukang sebuk .. huhuu..

14 comments:

eqbalzack said...

baguih betui kakak mcm ni....dapat bonusz ke?

NenekPenne said...

bila kita nak meronggeng lagi kiah?

NenekPenne said...

bila kita nak meronggeng lagi kiah?

*Miss Geli^ said...

nenet komen sampai 2 kali..

tahnye kiah,bila nak ronggeng..ai hekut..

Sawa said...

try bj sumpai sume masuk fitting room ker

makcik rokiah said...

bg eq : mane ade... wang ehsan jek kan... sob sob sob..

nek : bln 3 tengok hot balloon nak?

cik geli : jom naik belon.. ajak alya skali.. haha..

k.sawa : haah, ape ade kesah.. size jek lain... muahahhaa...

uit.. bile mau update??

Benedict Bernard said...

kiah kau tak pernah belanja akku kepsi

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

cik kiah.. x nampak baju aper yg di try..

ezam said...

lama dah tak makan ke ep si...

NenekPenne said...

@ms geli: alamak terkomeng 2 kali...tak per..hajat nak komen 10 kali..ha ha ha

u nak hekut tu sorang ker bertiga? he he he..

@MK: yeah...jom!!! hot air balloon...here i come....

basburokklang-banting said...

agak2 ai bole ekot uall x..

makcik rokiah said...

ben : kira belanje lar ni... belanja tengok... kekeke..

k.needa : baju hijau yg ade love tu.. yg try nye sorang... yg lain tukang sebuk jek..

ezam : nasi ayam ke ep si pun sodap..

net : jom jom..

bik : boles bik..

shah said...

Teringin nak makan popeye pulok..

NenekPenne said...

kiah mengata kak sara suruh hupdate blog tapi dia sendiri tak hupdate..muahahahahaha...

enak2 pi cameroon eh?