Sunday, August 15, 2010

8.8.2010

dan sempena entry yang ke 200 :D

hari CK dapat cincin :)
ok part klaka, dapat cincin terus lupa nak salam future MIL
tu yang salam gelak2..


for him


for me


my backbone : photog = adeq 3 dan mak andam = adeq 2 ..
purposely suruh sebab senang nak marah.. kekeke


nota kaki utk inchik tunang : luv u !!

11 comments:

ezam said...

eh......kenapa taim bertunang cik kiah nampak cantikkkkkk

hiks....

selamat bertunang ye...darah tgh mansi tuh...jangan lama2 sangat nanti yg manis bertukar evelyn SALT pula....

jangan lupa pow inchik tunang RM10k hantaran minimum nanti kay~

kucingorengemok said...

cik kiaah, cik kiaaahhh, nasib baik cincin dah sarung, tak dapat makcik nak tarik balik, kih kih :)

tahniah! tahun ni beraya dengan penuh gaya lah ye.

mata coklatbiru said...

tahniah ler cik kiah oi...
belanje nasik minyak nye bile?
hahah...
jangan lupe invitation cardnye ye...
hehehe...

NenekPenne said...

tahniah...dalam diam yer...

Benedict Bernard said...

kau kasi dia mangkok tingkat apa kes kiah ??? u story me... !!!!

Sawa said...

wahhh luv u... jiwang sehhh

btw... beraya tahun ni ..Cik Kiah, CT & Ayu bley jwb soklan kubor sedara mara ala2 gini.. "apa kawen?? ehh tak lame lagi la nak langsung.. sabor yer makcik..".. reply ala2 riak skt.. hik hik...

mamarempit said...

tahniah....selamat jadi sedare...hehehe....

makcik rokiah said...

ezam : time ni susuk 40 cucuk tu yg santekkk..kekee

kog : biase je rasenye..melainkan dpt duet raya ribu2 ok ler..hahaa

mcb : next yr .. nnt sy jemput yer.. :D

net : uit x abes lg ke ?? hahahaaa

ben : mangkuk tingkat tu bkn hantaran tp lauk berkat lor.. ntah aku tau dah ade..huhuu

k.sawa : owh i like!! hehee

mr : wahhhh sedulur..keh keh keh

mrs redzuan said...

tahniah...happy for u!

NenekPenne said...

belum....

shah said...

Tu la, tertanya2 gak mangkuk tingkat tu untuk apa...dah jawap pung...tahniah cik kiah...wah, jgn lupa ajak yer...nak gak gi Chaah yang glamer tu...