Saturday, January 22, 2011

DIY bunga manggar

sumber dari SINI


menjadi ini :







fuhhh melekat2 tangan dengan gam
nota kaki : mekaseh adeq3 muahhhhhhhhhhhhh :)

8 comments:

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

cantikkkkk.. kiter pon ada baca gak entry nih.. aper kater buat bunga dip pulak..cantikk kan..

Tak sabar nak gi chaah nih...

iedayah said...

rajinnye cik kiah..i ritu bli yg ready made je yang.yg lawaknye,time kmi berarak xd plak org bwk bunga manggar tu.sume org lupe ttg bunga manggar yg kmi letak time mlm b4 majlis kt guestbook corner..hahaha

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

cik kiahhhhhhhh

nak sepokokkkkk...kaler grey

hehehhe

(^^,)

Netnet said...

buat bunga dip lagi senang..main celup2 jer kerangka bunga tu....

makcik rokiah said...

kak needa : x sompek dah nak ber - dip kak huhuuu.. beli ready made je

iedayah : lor...hahhaaa klaka pun ade. kenangan tu..

yanie : auwwww ni pun ai x menang tangan yu.. BACA = malas hahaha

net : malas dah net, keje byk la ni.. huhuu

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

ne no ne no....singgah tgk bunga manggar dah siap ker lom

hehehhe


(^^,)

ayucute said...

santek bunga manggar ko kiah,...

WAHIDAH RAHIM said...

cantek yer... mcm mane nk wat bunge mcm u wat nih? bunga siap or diy sdr guna kertas? nampak lg gebu dr yg biase!