Monday, November 14, 2011

cendol yong peng




cendol terbaek! 
bersebelahan bangunan MARA dari chaah sebelah kiri, belakang gerai cina jual buah.







berkerut2 muka :)


9 comments:

NenetPenne (NP) said...

cara dia makan mcmlah cendol tu panas...

parkmeon said...

mkn bwh pokok, tingat sup bangi....

parkmeon said...

sebenaunya cendol tu x la peng sangat, ko cuma nk bgtau yg sleeping partner ko dh balik kan... ekekekeke..

makcik rokiah said...

net : berlakon je lebih tu..

apak : hahahhaaa bagusss.. faham jugak maksud tersirat aku tu ek :))

p.s. yong peng tu nama tempat daaa..sila google

NenetPenne (NP) said...

parkmeon!!! kalau dah sleeping partner tu dah balik maka nya mesti lah ada adengan2 yang *(*&^%^% kan?? betul tak parkmeon????

Benedict Bernard said...

sedapnya kiah.. nanti aku dtg, bawak aku gi sana..

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

jauh nya nak makan cendol nih..

Penoreh Getah said...

cendol segamat tk sedap dah ke?

makcik rokiah said...

ypeng nye lagi sedap kak..