Lilypie First Birthday tickers

Friday, March 16, 2012

nama

nama manja saya cik kiah, nama timang-timangan kiah, comel? boleh lar klasik ape..hahahhaa

tapi nama yang betul ialah linda yang penuh Linda Yani dan 'yani' tu dtg dari idea abah saya merujuk pada ex girlfren dia dulu.. sabo jer lar mak aku kans?

yang pelik nye saya tak suka orang panggil saya 'yani' sebab nama tu macam ayu gile macam fomfuan yang pakai kain batik duk tepi tangga yang terselit bunga melur 2 kuntum kat telinga. huhh tak mao! *sangat lar drama!*

kalau orang panggil saya 'akak' tu semua kawan2 sekolah, kalau 'caah' ...member dari uitm pilah/jengka.

tapi kaluuuuuuuu ada orang yang panggil saya kiah tu saya tau lar among bloggers/fb frens je, kalau kuzen tu dah jarang dah sebab tu nama zaman tengah mengila ber-ym ahaks..

bila dah nak ada anak sendiri ni, kat kepala memang dah set siap2 utk anak lelaki dan perempuan... insyaallah dah keluar nanti saya bagi tau yer.. yang penting both mummy and daddy to be ni suka dengan nama yang dipilih *senyum*









2 comments:

Kak Lia said...

ko nk buh nama DAISY ke kiah??? hhehe

boh la nama Melati ke..Kenanga ke....seri pagi ke...hahhaa

LYS said...

baru mat salleh kak hehehee