Wednesday, March 13, 2013

Cuppacake B'licious Batu Pahat


choclate ice


pavlova yang tak kedekut buah!
ini memang sedap!


laksa johor

macam ada yang kurang tapi tak tau ape.. 
mungkin aku dah biasa dengan rase laksa shack kot..ahaks

pukul rata : 3.5/5 bintang :)


atau datang terus ke cafe mereka di sebelah bangunan carrefour Batu Pahat..betul2 belakang tutti frutti


4 comments:

Noura Jumiran said...

sedap tak cake dia?
boley try ni kalo balik johor

Irfa said...

baru sekali merasa makan pavlova
itupun size kecit je
nak buat mmg malas la ;)

-w@xest- said...

kurangnya sebab saya tiada di sana kan kan ;).....ngiur siutttt...

LYS said...

nora : red valvet je aku beli aritu... rase ok lar.. yg aku rekemen pavlova tu mmg sedap buah pun banyak. harga : stended harga cafe..huhuuuu

irfa : pandai buat kah? wahhhhh tabikkkkkkkk :)

laling : haah kans patut lar rasa lain macam je yu xde :p