Friday, July 2, 2010

experimen yang gagal menambat hati juri



experimen puding roti..
ikut tekak tuan punya blog adalah sedap..
tapi ikut tekak mak oyah .. mak tuan punya blog adalah ter-manis sket..
ok jek ai rase.. :)





being single is better than being with the wrong man
if only because then you're free to meet the right man
~ from do you come here often by alex potter

11 comments:

NenekPenne said...

nenet tak nak komen pasal puding roti tu...

nenet nak komen pasal nota kaki yang kecik tuit tu...

yaaa saya rela single...rela rela tapi tak rela dengan abang RELA haaaaahaaaaa

eeh bila nak buat entry pasal abang-abang pulis eh...

*Miss Geli^ said...

ko suka buat perut aku merana tau

kucingorengemok said...

tekak orang dah season tak tahan manis - ayat sedapkan hati, hihi

ezam said...

perghhhhhhhh......sedappp!!!!!!

mamarempit said...

Nenet nk tau psl abg polis je ke....hehehe...
abg polis wat pe...citer la psl kakak polis...

macik....ko tk nk kacau pengantin ke....lom balik2 lagi ni..hahaha..nt dia naik keje, mama takut dia kelupaan cara nk buat keje....=))

Sawa said...

alamak... slurrpp.. kiah kijammm

Sawa said...

alamak... slurrpp.. kiah kijammm

parkmeon said...

rasa mcm nk g chaah je skang..

shah said...

Cik Kiah....to make it taste better...use croissant...bila makan akan rasa2 masin butter tu...and kalau boleh buat butter scotch pudding...simple wekkkk...caah ada bahan semua...

makcik rokiah said...

net : mmg nak buat.. tp bahaya woooo.. ahakss

cik geli : mmg tu pun niat aku :P

kog : owh ehhh?? ok noted.. huhu

ezam : sudah semestinya

mama R : org opis ni fon pun tak berangkat..cenggane?? siap ar die esok..


k.sawa : yesss

apak : cepat! durian ngah byk nih!

abg shah : butter scotch pudding? wahhhh next entry lar ek..

parkmeon said...

musim durian mmg best g segamat. kekadang nk akhir musim derang jual sebakul (yer bakul rotan itew) saploh hengget!!

kiah, ai het yu!