Lilypie First Birthday tickers

Thursday, October 21, 2010

birthday adeq 3 percuma award

happy birthday adeq 3
kamu tua sudah!
time kaseh membuatkan saya FREE meksis to meksis hari ni :))
happy birthday akudiedankalercokelet jugak..
weeee... dah 2 tahun blogging di blogspot
owh pejam celik dah 5 tahun kot ber-blogging start dari ekawan lagi
kan peah?

award dari si peah pinky :




(1) Thanks the persons who give the you this award ;

maceh peah pinky ! lawa saya pada jerawatnya kekee..



(2) Link that person at your blogroll ;

lama sudah!



(3) Spread 15 blogger wish you think awesome ;


tak nak saya kan tamak..hahahhaaa..



(4) Tell 7 things about yourself:

saya?

1. kuat makan

2. kuat tido

3. kuat nanges

4. aku bukan superstar :))

5. sukati aku lah

6. sayang kawan2 saya

7. sayang semua

ok 7 sudah! :D

2 comments:

Anonymous said...

hepi buffday tuk adik cik kiah itu..
meksis pree enjoy sakan gayut td eh.. nnt eh kami send kamu semua link berkenaan..

said...

sila tambah no.8 - SAYA TUNANGAN ORANG hehehhe