Thursday, October 14, 2010

tercipta untukku by Ungu

Tercipta Untukku
Artist: Ungu

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu


lagu untuk pak inchik ai ;)
auwwwwww.. lempangkan! hahaaa..


nota kaki cik yan bakal puan yan : tak sangka dah 2 tahun kau jadik silent reader blog ni eh? habes lar rahsia aku semua :D time kaseh lar yer..

6 comments:

NenekPenne said...

kawan saya yang dulu ala2 tomboy bertukar feminine dan yang paling tak tahan ialah bila
jiwa rocknya bertukar menjadi jiwang lately ni..
apapun perubahan pada diri kamu
kamu tetap kawan saya sampai bila2...

love u makcik

Benedict Bernard said...

aku suka komen kak penn

Anonymous said...

haha...sama2..jgn lupa dtg seri medan 14 nov nti ye..lagu tu pebret aku gak tao..~~yan-toyanz~~

mata coklatbiru said...

matacoklatbiru pernah performed lagu nih kat sebuah bistro.
huhu...
best lorr jugak lagu ni...
credit kat cik kiah yng upload entry nih..
mengimbau kenangn lalu...
wahaha
kat ungu lak, depa nyanyi ja.
xde ape sangat...
haha :P

makcik rokiah said...

net : hahahahhahaa i luv u tooo :)

ben : :D

yanz : insyaAllah babe :)

mcb : wahhh hebat betul kamu eh! tahniah3 :)

-w@xest- said...

makasih:-*