Monday, July 11, 2011

bebel kosong 2

pok pek pok pek...
bla bla bla...

tetiba...

anjelina : cik nak tanyalar kalau perempuan belum mengandung, orang suh pi urut lar, makan jamu lar, makan vitamin lar... lelaki buat ape?

cik bajet pandai : cari perempuan lain *muka selambe tak bley blah*

celaka!

4 comments:

NenekPenne said...

tapi betul laa apa yang cik bajet pandai tu cakap sebab rata2 jantan memang begitu...

kurang ajar kan jantan tu ...sebab depa fikir depa tu sihat..kalau tak dapat anak je nak salahkan pompuan... bluerrrkkkkk

♥ Kasut Pink ♥ said...

Bak kate kakak opis aku, sblm die cari lain potong anunye then rebus sbb bile dah rebus tak boleh sambung blk lg dah..hehe

makcik rokiah said...

net : yessza betol net

pinky : wooooooo serius? hahahaa akan difikirkan ahaks

Cantik Photography said...

Classss kau cik kiah...