Friday, November 21, 2008

hampa.......


To' Ki /Hampa

Ku ditinggal senja

Malam menghampiri

Sendiri ku dalam menanti

Segera oh angin sampaikan rinduku

Terlupakah kau pada janjimu

Ketika bersama rindu bergelora

Perpisahan menikam jiwa

Kau pandai mengusik kau pandai mengoda

Kini diriku yang kau tinggalkan begitu saja

Apakah ertinya ucapan manismu

Kau merinduiku

Mungkin hanya aku

Yang membiarkanmu menipu diriku

Biar luka menyiksa jiwa

Biar kasih tak kunjung tiba

Kerna pada hakikatnya diriku kau persenda

Aku hanya insan biasa

Lemah pada rayuan manja

Terlena dibuai mesra

Pada cinta yang hampa...

Di malam yang sunyi

Sepi menyendiri

Ku hulur dan menyusun jari

Ku pohon kau ubatikanlah rinduku

Bayang kasih dalam mimpikuMenikam kalbu...

Biar kasih menyiksa jiwa

Biar ku yang mengemis cinta

Kerna sejak dari mula

Diriku yang tergoda

Aku hanya insan biasa

Lemah pada rayuan manja

Terlena dibuai mesra

Pada cinta yang hampa...

Oh... oh... oh

nota kaki kuda : sila jgn betolkan pc anda.. cik kiah dalam mood oldskul skang nih.... hu hu hu...

nota kaki kuda 2 ekor : adeq kamoo soker tak lagu nie????? baek ko cakap soker seblom aku bakar uniseploh tu....hahahahahhaa....

9 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

cik kiah...
awat hampa nih...?
baru semlm cik yanie dengaq lagu nih kat radio...

time tu memang cik yanie hampa
sebab jalan jem

kekkeke...

tak mo la sedeh k...

=]

ceria2 sokmo....tgk mcm cik yanie...walau hampa dalam hati...
tetap menten sengeh...

kekkekek

makcik rokiah said...

uik ..ni mesti kamoo bukak sinar fm ni kan...

cik yanie layan lagu oldskul ni gak ke?...

cara ..leh geng..hahaha

mrs redzuan said...

kite pong pernah dgr lagu ni dlm keta cik rokiah!! ahahaha...

Kasut pink said...

Tertekan jiwa adeq mendgrkn lagu kamo ini. Disbbkn unisploh ni tmpt adeq mencarik sesuap nasik, aku terpaksa menyatakan lagu hampa ni sgttttttttttttttt besh **tutop tinge**

Sara said...

Yerr cik kiah.. k sawa pun kdg2 pasang sinar fm sbb nak dgr lagu oldskul..

Pstt.. ske tak lagu karam?? ".. karam aku di lautan luas.. bila wajahmu ilang di mata.." perghh sggh syahdu sendan

Kasut pink said...

mek, adeq da jumpe apis (saje tak bgtau ko ngan niena mlm td..ahaks).

ko kenal jehan? Ala, jehan miskin.. hahaha.. adeq tgk apis tringat kat jehan, tgk jehan tringat kat apis (ko, die lg ensem dr adi)..muahahaha. Seriyes! (tp di mata aku la).

Yg best die suap aku pop corn mase tgk slmt pg chenta...huhuhu **save me plz**

miss galaxy said...

cik kiah...awatnya nie
bile sedey wajib ek nynyi lagu kegemaran kite..

x mau sedey2 k

layan kan jer lagu2 jiwangzzz
oldskul kan..hehehe

miss galaxy said...

meh ambik sesuatu kat page cik anis. ambik k....

makcik rokiah said...

ni lagu pebret kite time karaoke..
syahdu i tell u..hahahhaa