Tuesday, May 1, 2012

27 minggu

update 27 minggu :

  • berat mummy dah naik lagi 6 kilo dlm mase sebulan! alhamdulillah :)
  • perut cepat senak dan cepat lapar. ada sekali makan jantung pisang masak lemak sampai 2 kali tambah..akibatnya sesak nafas sampai ke malam :(
  • fevret makan yang manis2 je skang... yang nak kene kurang tu lar yang plg suka..cenggane?
  • eh bacaan BSP terakhir 2 mggu lepas semua bawah 6 tau... so misi cakap BSP bole buat sebulan sekali je lepas ni :)
  • barang baby rase dah 85% kot.. still ade mase nak riki2
  • 2 hari lepas scan baby tak nak tunjuk muka... keciwa daddy, next time jgn malu2 yer baby ;)
  • baby skang aktif waktu pagi..bkn area 8 pagi yer...kul 3 pagi smpi waktu subuh! comel nye kamu baby :) *bersabar lar wahai mummy!*
  • daddy pun dah semakin gemuk skang...muahahhahaa
  • ok dah




adek 3 kate dah macam anak beruang panda gambar ni!
macam mak panda adalah! haihhh


p.s. : lepas ni pak inchik kabo kene guna ayah ngn ibu jek! lagi comel katenye.
baekkkkkkkk..

2 comments:

NettoAsh said...

Acik Rokiah,
Apa gender baby ni? Nak teka boleh tak?mesti GURL kan kan...
kalau betul, belanja aunty Net ye baby..Kekekekke

Kak Lia said...

heheheh...ayah dan ibu...ayah dan ibu...itulah permulaan kami...(syahdu lak nyanyi lagu Arwah Sudirman ni)