Tuesday, July 7, 2009

lagu untuk adeq 3..


Wali Band-Cari Jodoh (HD Video Clip) - For more funny movies, click here



Lirik Lagu Wali - Cari Jodoh

Apa salahku Apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku

Timur Ke Barat
Selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku aku temukan
Oh tuhan inikah cobaan

Reff
Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku
aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
karena cuma diriku yang tak laku-laku

Pengumuman-Pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasiani aku
Tolong cari diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau


nota kaki : lagu ni aku dapat masa paman aku kawen kat selat panjang, indonesia.. gambar takde plak nak tepek... tapi lagu ni mmg kiut giler... hahhaha.. layanzzzz..

nota kaki adeq 3 : dot ingat lagi lagu ni??? sian ko dengar lagu siam jek kat sana... ahaksss..

5 comments:

Kasut Pink said...

kami suke lagu wali band tajuknye aku sakit.. skrg pon tgh dgr...

wei, lirik lagu ni kite share boleh? hahaha

NenekPenne said...

lagu ni memang kiut......

pendapatang nenek sekarang: tak ada boyfrend lagi bagusssss....ha ha ha..sorrry!!!!!!!

untuk kamo semua, teruskan mencari pasangan hidup.....

makcik rokiah said...

ct pinky : hahaha..mmg sesuai ngan kite...huhu

bes ke lagu aku sakit tu?? nak carik gak larr...zasssssss..

nek : ye hidop nenek..!!

erika said...

uit kakak ku!

wakakakakak!

ku igt gilak sama lgu ini deh!

hahahahahahahahahahahaaaa..

ad0i!

x pasal3 lyn dekah kat lab nih taw!

huk3

muah

SiMpleSmArtErMe said...

lagu apakahhhh??