Thursday, November 11, 2010

bukan keputusan UPSR

scary plak tengok gambar ni weihh..
pak meon dulu2 dating kat sini kan??
haaaa baik ngaku!
C-


chicken chop
C+



ayam goreng B-


air asam boi *ape tah name aku tak ingat*
B+

keputusan juri : 2B 2C


nota kaki : kakak rempit mesti tau kat mane ni..hahahaa..

10 comments:

Kasut Pink said...

mcm x menarik je makanannye kiah, air je cam menarik sikit.. patut la dpt 2B 2C je.. Tapi skrg da 5 subject la beb..

makcik rokiah said...

mmg x menarik langsung.. ni kira ikut tekak badan binasa kekee..

jaman aku 4 subjek lagik peah..

NenekPenne said...

tak best eh??? kesiannnn

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

MC DOTA...

hehhehe mcm best jer nama dier...

kucingorengemok said...

gila ko, mcdota wujud lagi! termasuk balik tahun 81 ke apa?

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

dok segamat dr taun 90...akak tk penah menyinggah dlm ni...lalu ajer...nape ek...tk de perasaan mau singgah ..mahupun ngidam nk mkn kt situ...hahha...ada sorang housemate (ms form 6) salu pegi situ...deting...huuuu....

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

kucing - kt segamat ada lagi..masih bertahan....walaupun dh ada SR...hahaha

parkmeon said...

astaga, panjang umo rupanya mekdota nih. jaman 80's ai menu dia bole la ai bg 2A 2B. deting bwk aweks bangga yu..
kiah, ayam tu semelih ke? oh tidak! pinggan plastik???

catz said...

eh..ada lagi mekdota nih?
aku dulu pun salah seorang pemakan mekdota.
aku ingat takdo dah???

makcik rokiah said...

hahahahaa :))

promo mc'dota dah aku nih