Tuesday, November 30, 2010

sakit

ramai orang yang cakap hiv test tak sakit
pesal aku pegi aritu sakit plak?
ke kulit aku dah makin nipis?
ke cik misi tu tak pandai cucuk?
ke aku ngade2 sangat ni?
ke semua jawapan yang di atas?
ke ape?
hahahaaa..


had ni memang sakit hati
dalam masa 6 bulan
dah 2 kali cermin kete aku kene batu
sabar yer sabariah!
biar lar cik isa buruk sekejap sementara menunggu insuran tahun depan
haihhh..

sekian berita orang sakit :(

10 comments:

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

Dugaan org nak kawen kiah, cermin retak la ape la.. aku pon da dpt sikit habuan dugaan ni.. adeh...

Sawa said...

cermin retak takpe.. jgn hati retak udah laaa...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

ai tak wat lagi ujian hiv...huhuhu...takut nak kawen....

NenekPenne said...

sakit ker??? tak jadilah nak buat....

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

erk...batu tu dtg dr mane kiyahhh??

-w@xest- said...

sakit ker, xmau buat lah heheh

achik ezam said...

ade orang baling batu sembunyi tangan tuh....

iedayah said...

da 2 kali?ya Allah,skali tukar cermin je da brp..siannye u dear..

parkmeon said...

amik ler coverage tukar cermin. cuma tambah brp hengget je premium insuran tu dari kena byr bbrp ratus sekali tukau cermin.

makcik rokiah said...

apak meon : yg dulu dah cover..had ni kene tggu thn dpn lar bru leh claim balik..