Thursday, December 30, 2010

tahniah malaysia!

semua citer pasal bola
paling best ..... jumaat cuti yesssss :)
dan kita rasa khairul fahmi che mat HERO malam semalam
tahniahlah untuk semua player!!


esok cuti nak jumpa pakwe :D


nota kaki peah pinky : sudah dapat jual itew yassin dan paling best dapat berzanji dengan harga lagi murah dari pustaka mukmin :)

nota untuk gambar : teh tarik kedai lain dan kueh talam pak mail kg. gudang garam, segamat owh yeah



8 comments:

kucingorengemok said...

hasrat untuk jjcm-segamat masih terpendam

Sawa said...

amboii tak sabor nak jmpe laa tu.. ehh kiah nape plak kena jual yasin tu??

iedayah said...

wa..kayo tu..da dpt jual yassin..huahuahua

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

mai kuih talam setalam...leh?

hehehhehe

makcik rokiah said...

kog : segamat sinonim dgn ikan baung masak asam pedas atau tempoyak huhuu

k.sawa : ahaks.. mak oyah suh tukar xmao yassin sebab malam b4 majlis ade berzanji

dayah : xlar dayah, lain lar jual getah skang harga melambung2

yanie : bertalam2 ai bagi heheee

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

erk....talam ubi ek??? Akak suka kepala dia aje..ubi dia tk gemor....lg 1...talam suji...nanti kalo akak buat...jadik je..akak belanje ye...hahahha

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

haha..tahniah! Kamu jual kat B2b jugak meh?

makcik rokiah said...

kak lia : eh selalu mkn kat gerai jkr ni..dah jd blom?

pinky : kat kakak ofis sini,adek die nak kawen bln 3..aku racun2 die sket lar hahahhahaa