Thursday, December 30, 2010

tahniah malaysia!

semua citer pasal bola
paling best ..... jumaat cuti yesssss :)
dan kita rasa khairul fahmi che mat HERO malam semalam
tahniahlah untuk semua player!!


esok cuti nak jumpa pakwe :D


nota kaki peah pinky : sudah dapat jual itew yassin dan paling best dapat berzanji dengan harga lagi murah dari pustaka mukmin :)

nota untuk gambar : teh tarik kedai lain dan kueh talam pak mail kg. gudang garam, segamat owh yeah



8 comments:

kucingorengemok said...

hasrat untuk jjcm-segamat masih terpendam

Sawa said...

amboii tak sabor nak jmpe laa tu.. ehh kiah nape plak kena jual yasin tu??

iedayah said...

wa..kayo tu..da dpt jual yassin..huahuahua

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

mai kuih talam setalam...leh?

hehehhehe

makcik rokiah said...

kog : segamat sinonim dgn ikan baung masak asam pedas atau tempoyak huhuu

k.sawa : ahaks.. mak oyah suh tukar xmao yassin sebab malam b4 majlis ade berzanji

dayah : xlar dayah, lain lar jual getah skang harga melambung2

yanie : bertalam2 ai bagi heheee

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

erk....talam ubi ek??? Akak suka kepala dia aje..ubi dia tk gemor....lg 1...talam suji...nanti kalo akak buat...jadik je..akak belanje ye...hahahha

Anonymous said...

haha..tahniah! Kamu jual kat B2b jugak meh?

makcik rokiah said...

kak lia : eh selalu mkn kat gerai jkr ni..dah jd blom?

pinky : kat kakak ofis sini,adek die nak kawen bln 3..aku racun2 die sket lar hahahhahaa