Wednesday, December 22, 2010

ym





lama tak YM ngan pak inchik :(


14 comments:

Sawa said...

sahihhh lg konpemm.. mood 'rindu lg gewwwdik tgh on'. ahakzz

mrs redzuan said...

panjang dah rambut cik kiah..hehe.

*Miss Geli^ said...

gambo bawoh tu, ko pakai baju ke tak kiah?

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

motip tunjuk tedi bear tu??? nak yg lagi besor ke hape??

hell kitchen said...

apsal tetiba budak ni boleh jadi gediks ni...heran kita tau..

Anonymous said...

wah, bestnye kami tgh berym ngan inchik tunang kami... oh b, i love you.. hakhakhak...

makcik rokiah said...

k.sawa : hahahahahaaa.... mmg sah lar takde yg palsu :))

k.ya : tu pun dah potong paras bahu kak ya..rambut byk gugur :(

k.nowa : tak pakai pun pakwe ai jek yg nampak kakaka :))

k.lia : nama die leman yer..ckp lar sekor wat teman :)

hell kitchen? : tgh musim.. musim meroyan pun ade tp x tunjuk huhuu..

peah : nampak sgt tunang kamu ngah mengulor skang ni kan ahakss

iedayah said...

alololo..rindu ea..ciannye dear...sweet je

Sawa said...

makcik rokiah said...
k.nowa : tak pakai pun pakwe ai jek yg nampak kakaka :))
<< auuwwwww....

makcik rokiah said...

iedayah : sweet kat ai jer eh, die masam sket :))

k.sawa : hahahhaaa... cikgu akademi cuti sem skang ni kan?? ahaks

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

alahai makcik kiah...comey nyer kamo00

n3 sangat sweet

hehehehhe

jom sembang persediaan kawen kat YM mau? lallalalla

parkmeon said...

tingat zaman kita ramai2 berkonfren sambil karok mlm2 dedulu..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

lalalla...singgap jap....

makcik rokiah said...

yanie : hehehee bole3

apak : hahhahaaa haah lar apak dulu3 cam xde keje jek kan..