Wednesday, December 22, 2010

ym





lama tak YM ngan pak inchik :(


14 comments:

Sawa said...

sahihhh lg konpemm.. mood 'rindu lg gewwwdik tgh on'. ahakzz

mrs redzuan said...

panjang dah rambut cik kiah..hehe.

*Miss Geli^ said...

gambo bawoh tu, ko pakai baju ke tak kiah?

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

motip tunjuk tedi bear tu??? nak yg lagi besor ke hape??

hell kitchen said...

apsal tetiba budak ni boleh jadi gediks ni...heran kita tau..

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

wah, bestnye kami tgh berym ngan inchik tunang kami... oh b, i love you.. hakhakhak...

makcik rokiah said...

k.sawa : hahahahahaaa.... mmg sah lar takde yg palsu :))

k.ya : tu pun dah potong paras bahu kak ya..rambut byk gugur :(

k.nowa : tak pakai pun pakwe ai jek yg nampak kakaka :))

k.lia : nama die leman yer..ckp lar sekor wat teman :)

hell kitchen? : tgh musim.. musim meroyan pun ade tp x tunjuk huhuu..

peah : nampak sgt tunang kamu ngah mengulor skang ni kan ahakss

iedayah said...

alololo..rindu ea..ciannye dear...sweet je

Sawa said...

makcik rokiah said...
k.nowa : tak pakai pun pakwe ai jek yg nampak kakaka :))
<< auuwwwww....

makcik rokiah said...

iedayah : sweet kat ai jer eh, die masam sket :))

k.sawa : hahahhaaa... cikgu akademi cuti sem skang ni kan?? ahaks

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

alahai makcik kiah...comey nyer kamo00

n3 sangat sweet

hehehehhe

jom sembang persediaan kawen kat YM mau? lallalalla

parkmeon said...

tingat zaman kita ramai2 berkonfren sambil karok mlm2 dedulu..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

lalalla...singgap jap....

makcik rokiah said...

yanie : hehehee bole3

apak : hahhahaaa haah lar apak dulu3 cam xde keje jek kan..