Sunday, June 7, 2009

chef wannabe =)













ikan talapia masak lemak pelam cili api panas berapi.. hehe


sup ayam [di syaki setanding dengan sop bangi..ahakss]

13 comments:

SiMpleSmArtErMe said...

Masak aper tuh letak mango??

makcik rokiah said...

masak lemak cili api cuma tambah pelam jek..

pelam ke bachang lupa lar..

rasa pedas lemak masam ..lebey kurang lar tu..

Sawa said...

perghhh.. seriau plak aku nengok tahap cilipadi tuhh

NenekPenne said...

wa caya sama lu laa kiah!!!

MIL atau hubby akak buat masak lemak, dia goreng dulu ikan tu... so that ikan tu tak hancur... well ikut resipi masing2 laaa kan...

wahhh... chaiyok kiah chaiyok...

taruk mangga boleh, taruk belimbing besi boleh asalkan jangan taruk jalan sungai besi... ha ha ha...

Kasut Pink said...

Ok pasni ade perjumpaan kite ke sop kajang pulak.. lalalala

Sawa said...

Kasut Pink said...
Ok pasni ade perjumpaan kite ke sop kajang pulak.. lalalala
<< okie.. konpem tak panas hingga melekit kan CT? hehehe....

makcik rokiah said...

k.sawa : ala kari panas berapi MAWI tu..haha

nek : saya goreng gaks.. tapi belimbing atau besi berani tu mmg xpernah cuba lagi... rasa masam2 jugak eh?

dak pink & k.sawa : koserrr...

parkchoo said...

cikk kiah gi langgau ke ayam tu?

[yAN!e][pUTraJAya] said...

[makcik rokiah]

lu kalau masak....tak jemput wa....
baik tak yah....majuk arrr....

bila nak lepak2 Alamanda nih...
wa dah kasi no hp wa kat lu...

tak calling2 pun...
=[

Cantik Photography said...

hi.. sorry mencelah....
makcik rokiah .. tul ker makcik yang masak nie.. cam tak caya jek... satu agi tul ker sup cik kiah nie setanding sup kajang...

Benedict Bernard said...

ah nampak sedap.. nanti kitaorang mai umah kau , kau masak k

NenekPenne said...

ya, gulai tu akan rasa masam2 bila kita taruh belimbing besi....

ooo ikan tu dah digoreng eh? ok ok..

shah said...

takut tgk cili tu, tak takut buasir ke???