Saturday, November 7, 2009

masjid tuanku mizan zainal abidin @ masjid besi, putrajaya

rombongan cik kiah ke sini selepas convo adeq 2 aritu..
besar sekali ganda dari masjid Putra dan tersergam indah dengan 70% keluli sebagai bahan utama pembinaan masjid ni selain dapat menampung seramai 20,000 jemaah pada satu2 masa.




ok ni my fave cos yang tengah sujud tu ialah mak oyah =)

6 comments:

erika said...

i luv u mummmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NenekPenne said...

mak oyah tengah sujud
anak eh tongah amik gambar...

besau2 masjid ramai ko yang poi solat? adusssss

shesuai ni buat majlis perkahwinan nenet kat sini ala2 ct noorhalija gituew.....

parkchoo said...

ko bebaik g mesejid tu kiah, petir2 suka hinggap kt besi2 ni, ekekeke...

parkchoo said...

sesungguhnya parkmeon dh donlod lagu bekgraun ni. terasa mcm kawen kt taman di jepun dibwh pokok bunga sakura... **ah time2 hujan ni terserlah kehornyan den**

makcik rokiah said...

erika : bluek!

nek : hahaha.. anak eh tak leh sembahyang .. so ketik2 lar ape yg fatut.. =)

cpc : mane dapat yg free tu??????? nak jugak!! dapat pon had kene bayor jek.. besh kan lagu ni ..huhu~

ezam said...

tengkiu2 dtg singgah blog saya.



baideway lawa giler pic2 nieh.....