Saturday, October 31, 2009

adeq 2's convo day @ PICC

update ringkas buat adeq 3 ;) yang jauh dimata itew..
congrates buat adeq 2 !


aku tengok kat tv jek ..


with shipa's parent


dengan si tukang tolong amek robe tertinggal dalam kereta yg jauh nak mampus tu.. haha


mak oyah muka tak puas hati .. apesal?

disudahi dengan sesi lawatan ke masjid besi, putrajaya

9 comments:

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

Congratsss..!!
Masjid besit tuh yg dekat ngan pejabat pos besar tuh ehh..

erika said...

uhuk3..

cedihnyew shayew x de kat ctu..

c0ngrates sis!

lebiu damn much!

;D

Sawa said...

Tahniah kat adeq 2.
Tahniah gak utk org yg tumpang pakai jubah tu.. ahakz

NenekPenne said...

tanya adik 2, mana dia beli baju kebaya tu... nenet nak beli satu

parkchoo said...

nek, kain batik corak nyonya cenggitu byk kt langkawi murah2... selai namblas hengget rasanya..

parkchoo said...

tahniah adik 2 cik kiah. err dh ada boipren lom?

NenekPenne said...

alah..apsal park meon tak tolung belikan...

tapi i nak yang dah siap dijahit...nak pakai untuk konvo 2 tahun lagi..boleh gitu? ha ha ha

Mr Sept said...

tahniah adik 2 cik kiah.
jd adeq ipaq ko bley??
huhuhuhu

makcik rokiah said...

k.needa : kat belakang MOA

erika : bluek!

k.sawa : heheehe. toce2..

nek : adeq 2 beli kat danau kota katenyer..

cpc : sanggup ke nak jadik adek ipar i?

mr sept : ni lg sorang... sanggup ke nak jadi madu fuckmeon?? haha..