Friday, March 5, 2010

ngetek.

seb baek di-tek, so berupdate lar blog cik kiah kanzzzz..

No.1
Aperkah jenama Deodorant yg korang pakai skang.
cik kiah guna rexona yang pink kaler yu... supaya kekal remaja kekdahnya ..


No.2
Brand ikan Sardin dalam tin yang paling digemari?
cap hayam..
tapi lagi suka ikan sardin fresh goreng yang dah direbus dengan asam keping tu..
terbaekkkkkkkk...!!



No.3
Apalah bahagian badan anda yg paling anda rasa SEKSI & SEKSA!
benjolan2 lemak... bley? hahahahaa..



No.4
Aper hadiah yg paling 'HAMPEH' yg korang penah terima dr yg tersayang?
takde.. cik kiah mengamalkan konsep redho dan pasrah jek.


No.5
Korang akan rasa diri disayangi bila.........???
sentiasa didahulukan.. ok nexttt..



No.6
Apakah hadiah yg korang akan kasik pada bakal mak mentua pd kali pertama berjumpa?
tggu lar bile ade kang .. nexttt..



No.7
Antara Belacan, Cencalok & Budu...yang mana lebih wangi n sesuai dibuat perfume?
huh?
euwwww..



No.8
Jenama kasut paling banyak yg anda miliki?
brengsek.



No.9
Sekiranya anda menjadi Menteri Pembangunan Masyarakat & Perancang Keluarga apakah yg akan anda lakukan demi meramaikan rakyat Mesia?Sekiranya ditawarkan anda berminat utk memegang jawatan menteri aper?
bagi subsidi bagi mereka yang nak kawen.. sure ramai nak kawen kang.. kira bole meramaikan umat la tu kan?

menteri pengangkutan bole? hahahahaaaa...
elo boss.. ai menteri skang oke!
pitam!



No.10
Sila Tag kepada 5 orang yang sangat anda rasa sesuai menjadi menteri di atas!

cik senah
cik lie
cik nab
cik ah
cik pap

5 comments:

ezam said...

hengatkan yg dalam bahasa jawa tue..ketek=budeng..kihkihkih....

NenekPenne said...

ikan sadin rebus pastu goreng..pegghhhhh sedap...nak lagi sedap tabur bawang goreng yang digoreng sendiri....

wallla....

tetiba lapor....

Benedict Bernard said...

kiah meh lah kmpg aku ketik gambar sama2

makcik rokiah said...

ezam : budeng tu ape.. cik kiah jawa gaks... budek tau ar... kekee

net : yer mlm td saya lapor giler! terbyg2 nan cheese....

ben : bile tu ek.......

basburokklang-banting said...

aku intat tetek tadi..muahaha