Saturday, March 20, 2010

saya dapat baju :)

kuiz teka saiz kasut cBen/cPG/cKrik *potong mana yg berkenaan* aritu..
takde orang dapat bagi jawapan yang betul
walaupun salah tapi cik kiah jawab mengikut format yang diberikan
so saya dapat hadiah t-shirt.. yeaaaaaa..

sekali keluar nama surat beranak daaaa...


terasa muda bila memakai..
bole pakai tapi benjolan lemak adalah sangat ketara..
muahahahaa... nak suh cik kiah diet ke?...

tapi kan tangan aku gataaaaaalllllllllll jek nak bukak had ni....
lambat kalu bik aku pakai terusss..!
budak oren = cBen/cPG/cKrik itew
mekaseh yer pak inchik :)

lately ni cam ketagih plak makan megi rebus..
haiyooooooo...!

9 comments:

ciEk NiENa said...

tahniah.. =)

NenekPenne said...

baju mandi ker makcik?

makcik rokiah said...

uik?
xtido lagik?

niena : rindu!!!!
net : tshirt ar net.. lagi satu tu naz pny..

Sawa said...

a ahh cPG benk benk ske bg baju yg buat aku rs mcm "aku adalah buah nangka yg dok dalam sarang.. " ahakzz...

Benedict Bernard said...

tahniah CK anak veranak.. lagu blog kau sedap.. aku sker!

ezam said...

nape lah diriku tak pernah menang kuiz????

terkuis kuis adelah...


huhuhuhuhu

makcik rokiah said...

k.sawa : ahaks
ben : aku lagi lar suker ..
ezam : usaha tgga kejayaan yer !chaiyuk!

basburokklang-banting said...

jgn bik..aku dh beli tudung pink nih..huhu

@xiM said...

cik kiah,tak elok makan megi..