Thursday, February 26, 2009

ahli2 akademi semua..

class for today :
di fetik oleh :
setelah diskodeng oleh :


sekian

pengetua : berapa markah boleh bagi tuk klas ari ni?
naib pengetua : agak2 leh dapat dekan tak?


20 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

i suker pic kumbang tu
dia wat aper eh

hahhahaa......
pic makcik kiah beli sebenier tu pun menarik..baju hijau

hahahha.....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

makcik rokiah said...

wah cepatnyer die komen..
bagus2..
leh register masuk akedemi..

nenekPenne said...

cik kiah kena buat huraian sikit berkenaan aktiviti kumbang tersebut... kalau nak dapat sijil dekan...tak per..brush up your knowledge ok.... ha ha ha... tambah lagi gambar2 lain untuk kelihatan lebih menarik.... kipidap

nenekPenne said...
This comment has been removed by the author.
Sara said...

kte rs cam nak komen panas2. tp kat blog cik kiah ni kte dah kena blacklisted gitewww...

so ambe amik nota sajerr la yerr

ayucute said...

amvoii cik kiah ittew...!

mood mencanak2 da mula ker..??? ekekekeke

makcik rokiah said...

nenek,
huraian lanjut kene tunggu pengetua larr..

k.sawa,
ala tak besh arr camtu..
komen larr sampai lebam..

k.yuyu,
huhuhu..

eQbalzack said...

saya sebagai senat akan bg dekan setiap semester sebab buat entry 'sesuatu' ni...opss...maaf ye cik kiah! over lak!..hehe

Benedict Bernard said...

kumbang tu tengah berkongkek.. ahakz

parkchoo said...

betul kata naib pengetua.... Gambar tanpa huraian ibarat berak tanpa mencebok, hehehe...

walubagaimanapun, pengetua suka dgn komen Ben - amat ringkas, padat, mantop, straight to the centerpoint... sometimes less is more.. kipidap!

NenekPenne said...

oleh itu cBen telah mendapt anugerah dekan untuk semester ini...muahahahhaaa.....

@parkchoo: eeeeuuuuu buatlah umpamaan lain wwey...cth mcm umpama main tak sampai climaks....ok tak? ha haha....

@sara: aaah lantak dialah sara...sara punya kibod kan, sukahati sara lah nak taip apa pun... come on....ON PANAS cepat!!!! jap lagi ada pulak sorang lai nak kena sound....tapi...ada aku kisah? muahaahahahaaa

apai said...

kumbang tu x sensor langsung ehhehehe..
awat arie muka mcm teran taik jer heheheheh

makcik rokiah said...

bg eQ,
tak per kiter soker komen yg over2..muahahha

ben,
bagus,..!
mesra cekap telus

cpc,
ok .. saya akan memperbaikinya slps ini.. take noted..

nek,
betul tu..pedulik kan sama mereka..

abg apai,
arie tengah memikirkan..souvenir mane yang murah tapi cantek..boleh gitew..muahahha...

Benedict Bernard said...

cik kiah santek, kita tak dpt hadiah ke teka betul..ekkkeeke.

makcik rokiah said...

ben,
tunggu entry teka tekuk eh.

Mr Sept said...

pix org tgh berkongkek xder ker cik kiah...

makcik rokiah said...

mr 9,
ko ade bahan ke..meh pas kat aku..

hyfa hasan said...

makcik..
best ar camera tu...

Nadzrah said...

akedemi ape tuh?

makcik rokiah said...

hyfa : huhuhuh harga dia pon besh kan Ben..?

nadzrah : akdemi porntasia .. nak daftar ke?..ahakss