Wednesday, April 22, 2009

ini bukan sajak..

sejak2 takdak kawan..
sejak2 housemate taknak layan kite..
sejak2 kawan semua bz jek..
sejak2 kawan dah pindah ke bukit mahkota..
sejak2 kawan tu dah tunang..
sejak2 aku asek tensi jek..
aku suke layan blues kat sini ..
sambil2 minum hazelnut white coffe ngan prawn mee..
sambil2 wifi free..
sambil2 tu leh cuci mata ...





13 comments:

basburokklang-banting said...

bape banyak sejak da...
asyik tensi jer dak ni..

eQbalzack said...

hmmm...bukan ke cik kiah ni fofular..tak kan takdak kawan2??

parkchoo said...

kawan biar beribu... ha apalagi, main ler mata ngan abg2 pelayan kedai tu..

Kasut Pink said...

Klu nak kwn yg da pindah bukit mahkota tu boleh sedekah sket scandal die kat kamo...

Kami nk pindah ramal dalam ler rasanye x lame lg, nnt tetiap mlm leh lepak RJ ushar pakwe..hakhak

makcik rokiah said...

cik bas,
mood terjun laut jek lately..

bg eq,
kan dh kate ..ade yg bz,ade yg pindah ..etc.. adeh..

cpc,
kossserrr..

kasut merah jambu,
scandal dier..???? what?????...
owhh.. saya tak manis dan takde semut atas tudung saya... muahahahha..

Sawa said...

adakah... gmbr2 iteww hasil tmbakan dari senjata baru cik kiahh??

makcik rokiah said...

k.sawa,
ahaksssss...

Sawa said...

kipidap cik kiahhh.. d world of dslr.. it never last to be explore. ehh nnti kte sup bangi sila laa bwk eak. nak gak telek..

Kasut Pink said...

semut tu budus sbb tu naik kat tudung sayer... ah..bencik statement semut itew..

Mr Sept said...

aku ajak ko pegi bulan ko x nak..kompem hilang tense...

Benedict Bernard said...

mamat semut tu senyap je.. ct pun tak pernah nak tulis pasal dia..

SiMpleSmArtErMe said...

Lepak kat Pak Li lagi best..!!

NenekPenne said...

alah
bila nenek pelawa diri nenek,
cik kiah sombong tak nak ajak nenek..
mencik..
hahhaa...kan dan semua orang tak layan...
muahahahaa....