Monday, August 3, 2009

Floria'09 Putrajaya


















patut pon mase ketik tadi teringat.. macam pernah kulihat orked ini .. tapi dimana ya??
cube cek SINI
samakan?? heh.













ini adalah hasil selepas ketidakupayaan menjawab exam dgn bersungguh2 tadi..
letih senah weih..!!!

14 comments:

apai said...

Hepy Beday......moga panjang segalanya hehehehe....
panjang umur daaaaaaaaa...

Sawa said...

lorrr.. ko dah t'lps ke sane ke?? awat tak tggu...

p/s: camat hr tue buat cik kiahz archuletta

Dakjaat™ said...

dtg tak bagitau .. ceit!

makcik rokiah said...

apai : yea saya dah besar panjang pon ni hah.. keke .. tq.

k.sawa : nak pg lagi sekali pon bole...=) abes exam awal semalam... tu yg gerak solo jek tu..

dakjaat : kamu ade kat situ ke? xnampak pong... duk celah bunga mane??? hehe

NenekPenne said...

to MK..selamat panjang umur..semoga tahun mendatang, anda tak blurr...ha haha..

kat pesta flora tu ramai jejaka gorjes tak? ha ha ha..

lawa spek.....cam feminin pulak hang lately ni.

Kasut Pink said...

kami nk pigi..kami nk pigi.. bunga.. kami suke.. suke tgk tp bkn tuk ditanam..

Tp klu gi sane mst tak ramai mamat yg hot.. Klu ade pon mst bw bini @ awek.. Lupakan.. Duk umah sudah..

makcik rokiah said...

nek : tq.. mana ade yg gorjes sgt pon... yg gorjes nye orked tu ade lar..

ct pink : yer btl... baek duk umah..hehe..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

cik kiah

hang pi tak hajak cik limah pun eh....?

hahhaha...posing pic last sekali....mabeles...cun...

hahah

makcik rokiah said...

ala cik limah..
time orang ajak sokmo bz berdating..mencik..!!

parkchoo said...

gambau last tu klu letak rokok kt celah bedah oopss celah jari tu sebijik mcm pengetua jumpa kt rumah persundalan...

happy belated birthday.. citer porn tadi dh abis donlod??

shah said...

tengahari tadi lalu kat tapak pesta flora, macam menarik jer...nak beli baja ni...esok ada lagi sehari seminar, tghari boleh keluar kejap...

makcik rokiah said...

pakcu : ye ke?? nekkk... pas sebatang....

donlod part 1 pon berejam pakcu weih..

bg shah : macam2 ada kat situ... mana2 yg suke bunga mmg rambang mata kat situ....

NenekPenne said...

@MK: usahkan sebatang, sekotak pun nenek boleh kasi kat ko MK...

n0n0n said...

terjumpa satu lagi n3 pasal floria...seminggu berkampung kat sana...yaaaa...!!! aku lah penjual baja itu..wakakaka...nice blog..dtg la jenguk2 blog aku ye