Friday, August 28, 2009

pak kuning dan mak kuning


ni ikan cik kiah..
pak kuning dan mak kuning nama mereka ;)

ni anak2 mereka ... ade lar 11 ekor semuanya.. hebatkan??
*kalau bela ikan keli ni harus kaya...ahakss*


tak raya lagi biskut raya aku dah separuh... sape amek ni weihhhhh!!!!!.. ahakss..


pak kuning ngan mak kuning duk dalam balang milo jek korang...
kesian kan?? huhu..


selamat menyambut hari kemerdekaan yg ke 52 untuk semua..
sape yang balik kampung tu berhati2 di jalan raya yer.. ;)

12 comments:

Benedict Bernard said...

selamat merdeka cik kiah

SiMpleSmArtErMe said...

aikkk... x mati ker ikan tuh cik kiah??
Asal aka bela dlmbalngmampuih..?? ko siap beranak pinak..

NenekPenne said...

kenapa pilih nama kuning?
kenapa bukan biru?
kenapa bukan hijau?
kenapa? kenapa? kenapa?

apsal mulut makcik yang pakai tudung kuning tu muncung bagai kiah? ha ha ha

NenekPenne said...

opis gomen standard laa pasang2bendera ni...

erika said...

hahahahaa

name x muleh bla ek!

shah said...

kelas la, bela ikan dalam balang milo jer...siap beranak pinak lagi...bagi makan apa? folic acid?

Sawa said...

SiMpleSmArtErMe said...
aikkk... x mati ker ikan tuh cik kiah??
Asal aka bela dlmbalngmampuih..?? ko siap beranak pinak..
<< sama laa.. ikan2 k sawa pun dah arwahh.. sian my ceplos & keliwon itewww

apai said...

dulu abg apai ada gak bela spesis guppy ni..membiak x mau2...tp skrg kemalasan melanda..tgl akuarim jer ehehehe..

salam ramadan & salam kemerdekaan buat cik kiah...

basburokklang-banting said...

kang dh beranak pinak kasi aku sket erk??

basburokklang-banting said...
This comment has been removed by the author.
basburokklang-banting said...
This comment has been removed by the author.
parkchoo said...

@sawa/needa - korang bela 'anak ikan' je la..

kenapa xde org nk bela babi as pet eh mcm citer Babe tu..