Wednesday, March 25, 2009

giler cheese ..


demi memenuhi nafsu serakah ambe nih..
semalam ambe buat oreo ciskek plak..
kalau ikot kate cacing belaan dalam perut ..mmg sedap dah..
skang lalu secret recipe pun dah tak heran...muahahaha
resepi cilok SINI

bawak bekal sket gi opis..

17 comments:

basburokklang-banting said...

campak ar sket kt cni bik..

Sara said...

wahhhh... sempena besday k sawa hr ni pekata linda pi campak skt kat BTHO karang. ahakzz

Kasut Pink said...

sile campak oreo ciskek di sini -->kasut pink

SiMpleSmArtErMe said...

Aper nih tunjuk gambar jer.. laein kali jemput kitaorg pi makan..

Mr Sept said...

aku konpius ni...betoi ker ko yg masak kek tu?? ehh ko pandai masak ker? kekeke

Benedict Bernard said...

eh aku pun nak!!!

NenekPenne said...

@sara: happy besday to you.... muahh muahhh muahhhh

len kali kalu beli ceskake kat secret recipe, jangan bagi cik kiah.... ahaks....

nenek >>>> salin resipi kalau tak buat, tak der pekdahnya....

makcik rokiah said...

makcik bas,
kak sawa,
kasut pink,
kak needa,
incik sept,
cBen,
nenek,

nah amek kerak jek..kekeke

Wawa_Nadwa said...

rajin nye la aii wat kek.
klu wawa beli je klu tingin.
kek secret recipe pon dh tak heran mesti kek ni lagi sodap.
nk cikit???
=P

Dakjaat™ said...

kek secret recipe guna alcohol.. huhuhuhu!

NenekPenne said...

guna alcohollah lagi sedap...ha ha ha...

makcik rokiah said...

hahaha..
betol tu nek..

Sara said...

opsss (smbil totop molot)

shah said...

wah...makan sorang nampak...pas pas la sikit, takde pun layangkan la recipe tuh....

makcik rokiah said...

mane ade makan sorang.. secara berjemaah tu..

errr... kalau ke chillis tu koling2 larr ek..

NenekPenne said...

call me tooo kalau nak ke chilis.. rumah i dekat jer ... nanti kalau tak cukup sen, kita tambah2..

shabudin said...

haiyo....cili mulut tu kang....:p