Friday, March 20, 2009

update tuk nenek penne..

..komputer kene virus dowh..
..cilakak..!!


**sekian update untuk hari ini**
pesanan untuk kasut merah jambu : "awak manis hari ni..ahakss"

12 comments:

shabudin said...

manis..tu sebab semut suka hinggap kan....kan....kan....

cik siti, jgn bom kita yer...hiks...

makcik rokiah said...

haha..
manis?
incik shabudin sempat ke rase tadi?ahaks..

Sara said...

pehtu...

takpe laa... kalu taknak kte pergi dgn org lain..

ahakzz

SiMpleSmArtErMe said...

Wahh..selamat menjadi penternak virus yg berjaya..
Ada baper ekor??

Benedict Bernard said...

ah ah lah ct, muka dia mcm chipmunk sket... kekekke

NenekPenne said...

tu jer nak cakap?

aaahhhh buang karang jer bukak blog cik kiah ni....


ooo pegi tengok belon panas tak ajak kita.... cedihnya...uwaaaaaaa..... u all pegi tengok belon panas ker?

shabudin said...

ekk...jadi ke tgk wayang alamanda...hiks...yg tu lagi bahaya kan...

shabudin said...

ekk...jadi ke tgk wayang alamanda...hiks...yg tu lagi bahaya kan...

basburokklang-banting said...

kite tgk belon panas dari atas bas jer..ekeke

Kasut Pink said...

Beliau x tau yg sebelom gi sop kite tabur gula byk2 kat badan.. sbb tu manissssssssss......hakhakhak

**siot ko cik kiah..nnt ko..

makcik rokiah said...

k.sawa,
wah dah hafal skrip nampak..
kekeke

cBen,
lalalla..

nenek,
belon takdak..panas pon idak.. mendung jek petang tu..kesian kawan kiter tu.com.my

incik shah,
tengok wayang? had nie skrip mana plak?

makcik bas,
kabare bik..

kasut pink,
ala.. kaberrr...

Kasut Pink said...

tgk wyg tu lg bahaya woo..Had tu kak sawa tau...hahaha