Monday, May 25, 2009

acara malam tanpa tuan pengetua..

gosip2 yang best..
dengan kawan2 yang best ..
dan makan2 yang best jugak..









murid2..
cakap terima kaseh sama cekgu amer.. kekeke

13 comments:

parkchoo said...

ahh tergores lagi..

basburokklang-banting said...

haha..mari kite goreskan lagi..
time kasih abd amer << reramai say

makcik rokiah said...

cpc : lex pengetua... geng sop bangi bln 6 ni eh..amacam?

cik bas : yer sama2..
timekaseh abg amer..

Kasut Pink said...

cik kiah.. sian kamu gmbo byk tp xde muka kamu.. Takpe len kali pass camera kami tolong petikkan muka kamu occay.. baik kan kami?

makcik rokiah said...

cik pink : tggu dari camera PG plaks...

pijot...cepat larrr upload....

Benedict Bernard said...

eh sabar lah.. aku masih cuti cuti mesia nie..

nanti balik aku upload sket sket kekekee..

eh upload fb pun ok gakz eh ..

parkchoo said...

cik kiah, sop bangi insyaAllah. So far xde aral atau awek bogel melintang tengah jalan..

pastikan dpt port bwh pokok, at least klu petir sabung menyabung kena pokok dulu. sexcetery sop bangi sila sediakan aturcara sextiviti spt gosip menggosip, kumpat mengumpat serta carutz..

NenekPenne said...

cik kiah sibuk amik gambar
kita sibuk amik lauk cepat2...muahahaha... kan naz kan...

apa sup2 ni?

ni nak gores hati aku la ni.....

Cik AniS GalaxY said...

cik kiah keje mkn jer..huhu
gambar cik anis bile nk snap

Sawa said...

NenekPenne said...
apa sup2 ni?
ni nak gores hati aku la ni.....
<< ehh mane ada.. kami memang ikhlas nak gi mengesupkan diri. mane ada nak gores2 ati kak penne.. (buat statement smbil memberikan pandangan yg tulus ikhlas.. ahakzz)

NenekPenne said...

uwaaaa...sara jahat!!!! tak nak kawan dia.....

sib baik kiah kata gossip yang best2 dgn kawan2 yang best2...

kita orang memang best laaaa... ahaks.... ah ah ah..*gelak setan*

SiMpleSmArtErMe said...

kita sibuk amik lauk cepat2...muahahaha... kan ---> sbb tuh kena sondol ngan kucin..

kih3...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

makan tak hajak eh.....

(^_^)

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣