Thursday, May 21, 2009

kekuda Pak Meon








ada sesape nak naik??
sila ON MEON

12 comments:

basburokklang-banting said...

uih..syok ni..agak kude ni pth pinggang x bwk aku?

NenekPenne said...

kita nak naik...kita nak naik...
pak meon blocked kita masuk blog dia....uwaaa

Sawa said...

wahh best. kat mane ni cik kiah?


NenekPenne said...
kita nak naik...kita nak naik...
pak meon blocked kita masuk blog dia....uwaaa
<< tak blocked laa kak. die delete/save as draft entry tu...

makcik rokiah said...

bik : idok larr... kekuda pak meon kan..hahaha

nek : rilex... sorang2 yer.. patah pinggang pak meon kang...ahaksss..

kak sawa : area umah saya ... sg ramal baru...

pak meon : adakah anda telah bersedia untuk berkhidmat??? ....ahaksss

Cik AniS GalaxY said...

mcm best jer
ramai nk try kekuda pak meon.
nk try gak cik kiah...x pyh byr kan
hahaha..letih ar pak meon. merasa nikmat dunia ek..hahahaha

makcik rokiah said...

wah anis dah bole masuk akademi nih..
bagus2 kipidap..

NenekPenne said...

@kiah: mcm sexsited pulak aku nak naik kekuda pak meon....

adik hang ada dalam ni kan? pastu kan dia punya ayat shortform lagi pening nenek nak baca....warwarwarwar...

@sara: ooooo dia delete/save draft eh? ok ok... he he he...

makcik rokiah said...

sexcited nek??
hahahahhaha

haah tu adek saya plg bongsu..
biase lar ayat myspace..hahaha..

NenekPenne said...

adik cikkiah macam minah korea.....

ooooo kudaku lari gagah berani..jeng jeng jeng jeng...

ini malam jangan lupa arrr bawak kamera... ada orang itew terlampau sexsited sampai tertinggal 450D nya.... wallawey!!!!! ahaks...

makcik rokiah said...

tu lar nek ...
saya dah suruh patah balik pon tak moh.... takut terrrrlambat...macamane tu??

sesungguhnya saya pon sexcited sama...muahaha

Sawa said...

makcik rokiah said...
tu lar nek ...
saya dah suruh patah balik pon tak moh.... takut terrrrlambat...macamane tu??
sesungguhnya saya pon sexcited sama...muahaha
<< mungkin sudah ditakdirkan.. utk diriku ini hanya menjadi model scr b'jemaah utk d60 cik kiah. ahakzz..

buat tarian buih ngn cik kiah & kak penne.. ngeeee....

ehh CT tak dtg ngn ko ke cik kiah??

parkchoo said...

amboi cik kiah nk rasa ke kekuda pak meon??