Monday, January 5, 2009

alahai..

" takkan kau berasa gundah walau sekali jika kau tahu apa yang dicari "


malangnya..aku tak tau ape yang dicari..
malangnya..bile dah tau buat2 tak faham pulak..
malangnya..bile dah tak faham tak nak tanya orang..
malangnya..sampai bila aku nak macam ni...






nota kaki kuda : maceh yan ingat kan aku...

8 comments:

Dakjaat™ said...

selamat pagi ... =) sedihnya coklat tu .. hahahahaha! ;p

Benedict Bernard said...

cik rokiah monday blues ka?

makcik rokiah said...

morning dakjaat itew..

makcik rokiah said...

ni mood baru masuk keje pas coti 11 hari..lalalala

Dakjaat™ said...

bercuti tak ajak .. kot2 boleh culik g genting ke baling rokiah kat gaung .. hahahaha! ;p im so kijam like kijang .. hohohoho!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

kenaper ni acik kiah?
dok cari apa yg tak jumpa2 tu?

haih...jom lepaking di Alamanda...

beger king....hehehe

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

Sara said...

Cam best lak ayat tu cik kiah. k sawa copy & paste ko jgn marah eakk

ayucute said...

cik kiahh... aku pong nak kopi pess gakkk