Friday, January 23, 2009

mood nasyid

cik kiah..ni ***** yang kasik ..
eh.. owh time kasih..
** muke blur macam biase ngeh ngeh ngeh...


















sekali tengok dalam..
alhamdulillah..
sesuai di hari jumaat nie..
mood nasyid ye kawan2..
ngaaaaaaaaaa...........



















time kaseh kepada incik H dan kuncu2 nya..
ahakss..

nota kaki pink : kasut-pink jeles tak?

14 comments:

parkchoo said...

kaler beg tu dah le warna fevret cik kiah, sesuaiii sgt..

kasut pink bukan sj jeles tp terbakar jiwa!

butterscothmiss said...

Encik H? ... huhu..
bukan encik ahmad(bukan nama sebenarkan?)
bukan kan? kan?

uhuhuhu....

*trauma kejap* :p

makcik rokiah said...

>> cpc..
cik kiah soke bab2 bakar2 orang nie..
lagi2 cpc yg jadik ayam golek..perghh menetek..!

>> butter susah taip..
owh..
adakah incik ahmad bukan nama sebenar mempunyai pangkal huruf H pada nama sebenar beliau?

Sara said...

wahhh santekk... sape yg baik ati sgt tu cik kiah

makcik rokiah said...

>> kak sawa..
santekk sangat...
bukan orang itew yg bg ye..
incik H nama sebenar yg bagi..
ahakss..

parkchoo said...

pak meon klu jd ayam golek apa yg tinggal?? sosej panggang had tu je yg org nak...

lain la akak itew... x pun busuk2 panggang je bas burok tu, ekekeke..

makcik rokiah said...

setakat sosej cap tesco saya bg kak sawa jek arr..muahaha

bas burok ngah darah manis skang ni pengetua..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

vah..!

lawa arr tudung itu..

diri ku kekadang penggemar warna pink gak...geggegege

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

eQbalzack said...

siapa incik H???...lawyer? doktor? pekerja alam flora...

p/s: lupakan niat nak tackle cik kiah mcm ni...lalala

Kasut pink said...

Cik kiah, meh dtg umah kami tgk bape stok tudung kaler pink kami ader..

Kepala 1 jer tp tudung pinknyer MasyAllah.. Da tu plak org pompuan ade 1 kepala jer, lelaki lain la ade 2... ngehngeh....

makcik rokiah said...

>> yanie ..
same lar kite..

>> bg eQ..
bukan semua yang di atas..
sila cuba sekali lagi..
hahaha..

>> kasut-pink..
lelaki ade 2 pon bukannya pakai tudung cik kasut-pink oii..

NenekPenne said...

hua hua hua
lelaki kalau kepala dua pun satu tu pakai stoking perasa strawberri...tak ker warna pink jugak?

muahahahahahaaaa

makcik rokiah said...

tu dia nenek aku dah jawab bagi pihak..
sekian..

Kasut pink said...

yes nek penne... Bijak2..

Haha...selamat memakai setokin buat para lelaki2 sekalian..