Wednesday, January 28, 2009

wong sui kiah sambut raya


plan tak moh cuti..
dah mak den kabo 'ku seru nama mu'..
petang sabtu tu mengelabah plak nak balik kampong..
bahaya mak aku nih..!

cerita di hari raya pertama..
gie kenduri kaweng kak shidah kat senggarang johor..
maceh kepada pilot saya..
esok2 boleh kiter explorace lagik yea..
**Ben..rambut aku dah tak megi lagi yek..

ni pengantin..

moga bahagia ke anak cucu cicit piut noh..!


hari raya ke-2..

operasi melihat matahari terbit kat mersing..

keluar rumah kul 3.30pagi.. **semangat2..!!



sekali mendung daaa..

ntah mane matahari tu..

huhuhuhu...penat makcik bangun kul 3 pagi..

tempuh 5 roadblock pagi tu..

tak berbaloi nampaknyer..




so lepak jek kat air papan main kejar2 jek larr...


nak mandi tak boley..

angin kencang sekarang nih..

yang peliknye ramai gak yang tak paham bahase gie mandi ..walaupun bendera merah tu dah terang2 terpacak ..

ok ..bute warna kot..!



jejak bertapak tuk kak sawa.. ok tak?

dengan ucapan : sila lah datang ke putrajaya dan membawa spa cokelet itew..ahakss


sekali tengok matahari terbit dari kedai makan jerk larr.. haiiihhhhh...



kawan sebengongan ku..

yan toyek aka incik tokey ikan ngan juliet tokey gelang ..

ok.. next trip ke cameron eh..tengok matahari terbenam plak??


maceh pada incik isa ..

lame dah tak bawak die jalan.. memandangkan incik bujal yang dalam keadaan kritikal untuk diservis tak lama lagi..

jasa anda merempuh 5 roadblock pagi itew akan kami kenang sampai bila2 ..

nasi beriani gam ni ex-boss tercayunk yg belanje lunch tadi..

skang ni cik kiah dah rase cam kene ganja plak...

ok brader chow....


17 comments:

eQbalzack said...

wahai cik kiah...shower gel tu cuma sebotol cuma...tak berbaloi nak hantor ke putrajaya! hehe

p/S: abg eq bg kat sara nanti...k

parkchoo said...

ada gak org mandi kt air papan tu eh? ngan selut2 itam tu, euwww....

Sara said...

AbgEq-Pass kat sara nnti ehh.

Cik Kiah-kali ni k sawa turun sane s'diri. takyah dah nak pakai posmen.. tungguh

makcik rokiah said...

>> bg eQ..
ok roger..

>> cpc..
kalau datang sana..nak mandi kat pantai penyabong air die ijau dan bersih..
air papan ni nak cuci mata ok larr..
ahaksss..

>> kak sawa..
ok best..

yOnnA said...

i love beach!!!

ayucute said...

cik kiahhh.... bila nak wat rambot megi lagikk..???

Benedict Bernard said...

jasa anda merempuh 5 roadblock pagi itew akan kami kenang sampai bila2 ..

- komen ni mcm prnah ku lihat tapi lupa di mana...


anyway cik kiah lawa rambut tak maggi..

makcik rokiah said...

>> yonna..
sama lah kite!

>> cik lamah...
skang ngah megi lagik..
ari tu gatal straigthen jek..

>> ben..
mane ko bace daa???
bayang kan larr perjalanan nak ke kota tinggi yang sehala sama jalan tu pon ade 2 roadblock..arr..

5 kali kene tahan 4 kali tanye lesen..muke aku nie cam tak cukup umor lagik agaknya..
muahahhaa .. **perasan muda..!

Benedict Bernard said...

ye lah perkataan akan ku kenang sambil bila bila tu mcm tagline ayu je..


ahakz

makcik rokiah said...

haah larr..
"kenangan terindah ni akan ayu kenang sampai bila2.."
muahahahha....

Sara said...

Ehh pasal k sawa lg ske tgk ko dgn rambut maggi eakk.. lagi cute

basburokklang-banting said...

wah..sonok cik kiah smbt raya no..

miss galaxy said...

oit...sakan makcik kiah beraya china.
sggpn dgn 3,30 pg.
sggp lg cik anis tido dgn lenanya atas tilam yg empuk...ha ha ha

p/s : nice page....mana blajar edit nie. bgs2 ader peningkatan..kiki

Benedict Bernard said...

cik kiah apasal timing kau lari.. set lah timing tul tul sket.. hehehe..

MaDihays{Ida} said...

emel je la..
x pe

Mr Sept said...

Nanti kalo Cik Kiah buat rombongan "CikiKiah opsss silap ayat Cik Kiah buat aktiviti tgk bulan mengambang plak habaq kat saya no...saya nak ikut...Ayu join sekali ekkk

[yAN!e][pUTraJAya] said...

makcik kiah...
rambut dah wat rebonding kah?
ha ha ha

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************